Show simple item record

PhD Thesis

dc.contributor.advisorJané Solá, Josées
dc.creatorDíez de Castro, Emilio Pabloes
dc.date.accessioned2020-02-18T07:06:33Z
dc.date.available2020-02-18T07:06:33Z
dc.date.issued1977
dc.identifier.citationDíez de Castro, E.P. (1977). Economía y política de las comunicaciones. (Tesis Doctoral Inédita). Universidad de Sevilla, Sevilla.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/93258
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEconomía y política de las comunicacioneses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)es
idus.format.extent673 p.es

FilesSizeFormatViewDescription
Diez de Castro, Emilio P_Tesis.pdf486.7MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional