Show simple item record

Article

dc.creatorHerce Pagliai, Silviaes
dc.date.accessioned2017-12-04T11:22:32Z
dc.date.available2017-12-04T11:22:32Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationHerce Pagliai, S. (2007). Construcciones léxicas adjetivas compuestas en el titular del anuncio publicitario alemán. FÒRUM Anuari de l'Associació de Germanistes de Catalunya
dc.identifier.issn1130-0256es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/67208
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isodeues
dc.publisherl'entitat Instittut Alemany de Barcelonaes
dc.relation.ispartofFÒRUM Anuari de l'Associació de Germanistes de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleConstrucciones léxicas adjetivas compuestas en el titular del anuncio publicitario alemánes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Filología Alemanaes
dc.journaltitleFÒRUM Anuari de l'Associació de Germanistes de Catalunyaes
dc.identifier.sisius6444729es

FilesSizeFormatViewDescription
tarracoprint.pdf102.1KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional