Show simple item record

Article

dc.creatorNavarrete-Galiano, Ramónes
dc.date.accessioned2016-04-19T11:54:48Z
dc.date.available2016-04-19T11:54:48Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationNavarrete-Galiano, R. (2010). El método Brando [Reseña].
dc.identifier.issn1989-600Xes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/40089
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversidad de Sevilla, Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.relation.ispartofComunicación: revista Internacional de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Estudios Culturales, 1 (8), 1-4.
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMarlon Brandoes
dc.subjectActores
dc.titleEl método Brando [Reseña]es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura.es
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/40089

FilesSizeFormatViewDescription
R5_El_metodo_Brando.pdf43.72KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional