Show simple item record

dc.creatorCabero Almenara, Julioes
dc.creatorLoscertales Abril, Felicidades
dc.creatorNúñez Domínguez, Trinidades
dc.creatorRomero Tena, Rosalíaes
dc.creatorDuarte Hueros, Ana Maríaes
dc.creatorDomene Martos, Soledad Josefaes
dc.creatorCabero Almenara, Antonioes
dc.creatorFeria, Antonioes
dc.creatorAguaded Gómez, José Ignacioes
dc.creatorRomán Graván, Pedroes
dc.date.accessioned2016-04-11T12:02:40Z
dc.date.available2016-04-11T12:02:40Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/39886
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherEDUTECes
dc.relation.ispartofEDUTEC 95.II Congreso de Nuevas Tecnologías de la Información para la Educación. Redes de Comunicación, Redes de Aprendizajees
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleDos medios de creación de imagen social : la prensa y la televisión. Un estudio en desarrolloes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativaes
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Psicología Sociales
dc.relation.publisherversionhttp://gte2.uib.es/edutec/sites/default/files/congresos/edutec95/cabeloscer.htmles
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/39886

FilesSizeFormatViewDescription
Dos_medios_de_creacion_de_imag ...192.6KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional