Show simple item record

Chapter of Book

dc.contributor.editorCaro González, Francisco Javier
dc.contributor.editorNogales Bocio, Antonia Isabel
dc.creatorCaro González, Francisco Javier
dc.creatorNogales Bocio, Antonia Isabel
dc.date.accessioned2015-11-12T07:15:28Z
dc.date.available2015-11-12T07:15:28Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/30619
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherSociedad Latina de Comunicación Social
dc.relation.ispartofEmprender en femenino en la Comunicación (pp.209-220).es
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectRecursos para emprendedoreses
dc.subjectEmprendedorases
dc.subjectMujereses
dc.subjectPeriodismoes
dc.titleRecursos para emprender en femenino (y en masculino) en la Comunicación : anexoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Periodismo IIes
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)es
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/30619

FilesSizeFormatViewDescription
Pages from cac60-7.pdf290.5KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional