Listar Elia - 2001 - Nº 2 por título
Mostrando ítems 12-17 de 17
-
Artículo
El pensamiento en la clase de inglés: fuente de poder o vulnerabilidad
(Universidad de Sevilla, 2001)The students’ thoughts are a source of power when they are used correctly in the EFL classroom, but, on the contrary, they ...
-
Artículo
El poder predictivo en la pronunciación de palabras inglesas noveles por hablantes bilingües
(2001)Teaching English pronunciation should involve not only production and reception exercises but also the formation of ...
-
Artículo
Predicting politeness strategies in English conversation
(Universidad de Sevilla, 2001)Brown and Levinson (1987) put forward the formula ‘Wx = D (S, H) + P (H, S) + Rx’ to calculate the weightiness of ...
-
Artículo
Problemas en la evaluación de la competencia discursiva en inglés como L2
(Universidad de Sevilla, 2001)Nowadays, language testing is considered a fundamental component in foreign language teaching and learning. In this paper, ...
-
Artículo
Sobre las gramáticas bilingües y la permeabilidad estructural
(Universidad de Sevilla, 2001)Drawing from data on several language contact situations, this paper aims to provide some empirical evidence in support ...
- Artículo