Show simple item record

Article

dc.contributorUniversidad de Sevilla. Departamento de Análisis Económico y Economía Políticaes
dc.creatorTorres López, Juan es
dc.date.accessioned2014-11-27T12:50:00Z
dc.date.available2014-11-27T12:50:00Z
dc.date.issued1991es
dc.identifier.citationTorres López, J. (1991). Economía de la información: nuevas mercancías, nuevos objetos teóricos.es
dc.identifier.issn0213-084Xes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/17110
dc.language.isospaspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEconomía de la información: nuevas mercancías, nuevos objetos teóricoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/17110

FilesSizeFormatViewDescription
file_1.pdf6.380MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/