Show simple item record

dc.contributorUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.creatorHernández-Santaolalla, Víctores
dc.date.accessioned2014-11-27T09:02:03Z
dc.date.available2014-11-27T09:02:03Z
dc.date.issued2009es
dc.identifier.issn2174-7563es
dc.identifier.otherhttp://www.revistacomunicacion.org/pdf/n7/resenas/r6_la_%20psicologia_de_los_videojuegos_un_modelo_de_investigacion.pdfes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/13065
dc.language.isospaspa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleReseña de 'La psicología de los videojuegos. Un modelo de investigación'es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/13065

FilesSizeFormatViewDescription
file_1.pdf194.8KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/