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Mostrando ítems 1-6 de 6
Artículo
Gestión de calidad total en empresas españolas: Un análisis cultural y de rendimiento
(Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 1997)
The aim of this research paper is to find out a number of aspects related to the implementation of Total Quality Management in Spanish companies. The study has been structured around three major questions: what type of ...
Artículo
Importancia de la dimensión hedónico-placentera sobre la estrategia de ejecución del anuncio entre consumidores escasamente implicados
(Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 1999)
Throughout the last decade, research on beliefs and attitudes towards advertising has shown that the studied subdimensions (materialism, social role and image, good for economy, hedonism/pleasure, corruption of values and ...
Artículo
Gestión de calidad total y actividades de I+D en empresas españolas
(Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 1995)
In the past three years it is been started a wave of interest in the TQM implementation in the R&D department. The outcomes of differents researches show that the quality management it is not only possible in the environment ...
Artículo
Algunas consideraciones empíricas sobre el modelo de Hartung y Fisher
(Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 1992)
L’une des décisions les plus importantes dont il faut teñir compte lors de la mise en place de la stratégie de distribution commerciale consiste dans la détermination du nombre de points de vente. II existe peu de ...
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Situación actual sobre el debate estandarización-adaptación de las estrategias de marketing internacional
(Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 1997)
The existing discussion about the standardisation-adaptation of the international marketing strategies has its origin in the complexity that requires the commercial operations accomplishement in the international markets. ...
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Culturas y estilos directivos en hombres y mujeres: Un análisis empírico
(Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 1997)
The scarce number of women man agers in proportion to the high female activity rate has given rise to a large number of works that intend to analyse the phenomenom labelled as "glass ceiling", a transparent barrier that ...