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- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Listar Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing) por autor
Listar Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing) por autor "Alfaro Pérez, Jorge"
Mostrando ítems 1-5 de 5
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Ponencia
Adoption of mobile internet services in Chile: an exploratory study
Arenas Gaitán, Jorge; Ramírez Correa, Patricio; Rondán Cataluña, Francisco Javier; Alfaro Pérez, Jorge (WSEAS, 2013)The main objective of this study is to explore differences on the adoption of mobile Internet services on a sample of ...
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Artículo
Evaluating the efficiency of the higher education system in emerging economies: Empirical evidences from Chilean universities
Alfaro Pérez, Jorge; Peña Vinces, Jesús del Carmen; Ramírez Correa, Patricio (2011) -
Artículo
Segmentation of older adults in the acceptance of social networking sites using machine learning
Ramírez Correa, Patricio; Rondán Cataluña, Francisco Javier; Arenas Gaitán, Jorge; Grandón, Elizabeth E.; Alfaro Pérez, Jorge; Ramírez-Santana, Muriel (Frontiers Media, 2021)This study analyzes the most important predictors of acceptance of social network sites in a sample of Chilean elder ...
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Artículo
Social network communications in chilean older adults
Rondán Cataluña, Francisco Javier; Ramírez Correa, Patricio; Arenas Gaitán, Jorge; Ramírez-Santana, Muriel; Grandón, Elizabeth E.; Alfaro Pérez, Jorge (MDPI, 2020)The growth of older adults in new regions poses challenges for public health. We know that these seniors live increasingly ...
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Ponencia
Uso de Internet móvil en Chile: Explorando las diferencias de los usuarios Android
Ramírez Correa, Patricio; Rondán Cataluña, Francisco Javier; Arenas Gaitán, Jorge; Alfaro Pérez, Jorge (2013)Este trabajo presenta un estudio exploratorio del uso de internet móvil en Chile. Primero, el estudio valida un modelo de ...