- idUS
- Listar por autor
Listar por autor "Ledesma Chaves, Pablo"
Mostrando ítems 1-10 de 10
-
Artículo
Acceptance factors of Zara's shopping app among fashion consumers during COVID-19
Gil Cordero, Eloy; Ledesma Chaves, Pablo; Baena Luna, Pedro (Wiley, 2023)Online sales in the textile sector are undergoing a comprehensive renewal process as aresult of COVID-19. This article ...
-
Artículo
Analysis of factors affecting the effectiveness of face-to-face marketing learning via TikTok, YouTube and video conferencing
Gil Cordero, Eloy; Rodríguez Rad, Carlos J.; Ledesma Chaves, Pablo; Sánchez del Río Vázquez, María Elena (Cell, 2023)After the COVID-19 pandemic, the use of virtual platforms, social networks and online applica- tions has been totally ...
-
Ponencia
La capacidad dinámica de innovación: mediación sobre la estrategia de incremento de mercados internacionales en tiempos de crisis económica
Ledesma Chaves, Pablo; Arenas Gaitán, Jorge; Villarejo Ramos, Ángel Francisco (2020)Cuando se producen fases de descenso de la demanda, las empresas se ven obligadas a buscar opciones y alternativas que ...
-
Tesis Doctoral
Capacidades dinámicas y éxito internacional. Empresas españolas en tiempos de crisis económica
Ledesma Chaves, Pablo (2021-06-26) -
Artículo
Dynamic Innovation Capabilities and their Impact on Export Performance in Times of Economic Crisis
Ledesma Chaves, Pablo; Arenas Gaitán, Jorge (Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado, 2022)Purpose – To determine the mediator role of innovative dynamic capabilities in performance in the ...
-
Trabajo Fin de Grado
Estudio sobre las preferencias gastronómicas de los consumidores en los Palacios y Villafranca (Sevilla)
García Arriaza, Tamara (2020)En el presente proyecto de investigación se lleva a cabo un análisis interno y externo sobre el sector gastronómico del ...
-
Artículo
Intangible resources, static and dynamic capabilities and perceived competitive advantage in exporting firms. A PLS-SEM/fsQCA approach
Navarro García, Antonio; Ledesma Chaves, Pablo; Gil Cordero, Eloy; De-Juan-Vigaray, María Dolores (Elsevier, 2024-01)The aim of this paper is to fill the existing research gap in the knowledge of the interrelationships between relational ...
-
Capítulo de Libro
Modelo de aplicación de un Ciclo de Mejora del Aula (CIMA) en la asignatura Investigación Comercial (Grado de Administración y Dirección de Empresas)
Ledesma Chaves, Pablo (Universidad de Sevilla, 2021) -
Capítulo de Libro
Modelo de aplicación de un Ciclo de Mejora en el Aula (CIMA) en la asignatura Comunicación Comercial (Grado en Marketing)
Ledesma Chaves, Pablo (Editorial Universidad de Sevilla, 2022)El presente documento recoge la implantación de un CIMA en la asignatura Comunicación Comercial del Grado en Marketing e ...
-
Artículo
Visual thinking and cooperative learning in higher education: HOW does its implementation affect marketing and management disciplines after COVID-19?
Maldonado López, Belén; Ledesma Chaves, Pablo; Gil Cordero, Eloy (Elsevier, 2023)Students learn in different ways and in the wake of the COVID-19 pandemic, the higher education faculty needs to reinvent ...