Informes (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing))
URI permanente para esta colecciónhttps://hdl.handle.net/11441/32428
Examinar
Examinando Informes (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) por Materia "Non-reactive data collection"
Mostrando 1 - 1 de 1
- Resultados por página
- Opciones de ordenación
Informe Big data and virtual communities: methodological issues(2014) Martínez Torres, María del Rocío; Toral, S. L.; Fornara, Nicoletta; Universidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing); Universidad de Sevilla. Departamento de Ingeniería ElectrónicaVirtual communities represent today en emergent phenomenon through which users get together to create ideas, to obtain help from one another, or just to casually engage in discussions. Their increasing popularity as well as their utility as a source of business value and marketing strategies justify the necessity of defi ning some specifi c methodologies for analyzing them. The aim of this paper is providing new insights into virtual communities from a methodological viewpoint, highlighting the main trends and challenges