Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Un elemento de prolongado consenso en la política educativa española: la acción educativa de España en el exterior

 

Advanced Search
 
Opened Access Un elemento de prolongado consenso en la política educativa española: la acción educativa de España en el exterior
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: A key element of acknowledged consensus in Spanish educational policy: Spanish foreign educational policy
Author: García Ruiz, María José
Llorent Bedmar, Vicente
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Teoría e Historia de la Educación y Pedagogía Social
Date: 2014
Published in: Revista de Educación, 363, 360-383.
Document type: Article
Abstract: Las perspectivas teóricas del posmodernismo y el poscolonialismo son muy críticas con las acciones de proyección lingüística y cultural llevadas a cabo por emblemáticas instituciones como l’Alliance Française, el Goethe Institut, el British Counc...
[See more]
The theoretical approaches of postmodernism and postcolonialism are indeed very critical with the actions of linguistic and cultural projection undertaken by emblematic institutions such as l’Alliance Française, the Goethe Institut, the British C...
[See more]
Cite: García Ruiz, M.J. y Llorent Bedmar, V. (2014). Un elemento de prolongado consenso en la política educativa española: la acción educativa de España en el exterior. Revista de Educación, 363, 360-383.
Size: 222.7Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/69049

DOI: 10.4438/1988-592X-RE-2012-363-189

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)