Login | Contact | Help |
 
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of idUSCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agenciesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agencies

Services

My AccountLoginRegisterDeposit your workApplication to deposit in idUSRequest the deposit to the LibraryMore info

Discover

AuthorBlanco Cámara, Marina (1)Garrido Lora, Manuel (1)Jiménez Gómez, Lucía (1)Piernagorda Luque, Lucía (1)Pulido Polo, Marta (1)Ramos-Serrano, Marina (1)Sánchez García, Celia (1)Subject
Publicidad (3)
Redes sociales (3)
Influencers (2)Instagram (2)Advertising (1)Beauty (1)Belleza (1)Benefit (1)Cosmetics (1)Cosmética (1)... View MoreDate Issued
2018 (3)
Has file(s)Yes (3)

Policies

Institutional statementBerlin DeclarationidUS Policies

Gatherers

Recolecta
HispanaEuropeana
BaseGoogle Académico
OAIsterOpenAIRE

Links of interest

Sherpa/Romeo
DulcineaOpenDOAR
Creative Commons
Search 
  •   idUS
  • Trabajos Académicos
  • Trabajos Fin de Grado (TFG)
  • Facultad de Comunicación
  • Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
  • Search
  •   idUS
  • Trabajos Académicos
  • Trabajos Fin de Grado (TFG)
  • Facultad de Comunicación
  • Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Icon

Instagram como herramienta de comunicación en el sector de la belleza. Estudio comparativo de las cuentas Benefit USA y Benefit España. [Final Degree Work]

Jiménez Gómez, Lucía; Sánchez García, Celia (2018)
La gran variedad de posibilidades que ofrece Internet a las marcas para que estas establezcan contacto con sus clientes ha generado importantes cambios en el ámbito de la comunicación y la publicidad. El éxito de las redes ...
Icon

Nueva tendencia en comunicación: influencers y su participación en eventos organizacionales [Final Degree Work]

Piernagorda Luque, Lucía (2018)
Muchas empresas se han dado cuenta del gran poder que ejercen los influencers en la sociedad, por lo cual han decidido colaborar con ellos para crear notoriedad y trasmitir sus valores corporativos de un modo más cercano ...
Icon

La publicidad encubierta en Instagram: el caso de los influencers españoles [Final Degree Work]

Blanco Cámara, Marina (2018)
Los influencers si nos interesan porque los conocemos, porque crean contenido que llama la atención y queremos saberlo todo sobre su vida, sus aficiones, su ropa o sus comidas. Por ello, muchos estamos abiertos a todo ...
  • About idUS
  • Deposit your work
  • Services
  • Distribution License
  • FAQS
  • idUS in figures

  • idUS is a DSpace version 6.2 implementation and is managed by Biblioteca de la Universidad de Sevilla
  • Last update: 20 November 2019
Contact  |  Help

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional License.

Logo CrueCreative Commons LicenseIcono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI
Copyright © 2014. idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla.
     

     

    This website uses cookies to improve your user experience. If you continue browsing, we understand that you accept our terms of use.  More information.

    OK