Listar Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación por agencia financiadora "European Union (UE)"
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
Ponencia
Développement de la compétence d'apprendre à apprendre à travers de méthodologies narratives chez des étudiants non traditionnels
(Université de Strasbourg, 2014)Cette communication présente le développement et les résultats d'un projet multilatéral européen Erasmus (Innovative ...
-
Ponencia
Empowering non–traditional students’ careers through autobiographical writing
(Aracne, 2014)The target group of non–traditional students includes adults, but also first generation students, women in a situation ...
-
Artículo
Formación con técnicas narrativas para estudiantes desventajados: el proyecto INSTALL
(Universidade Estadual do Sudoeste da Bahia (UESB), 2016)Este texto está referido al proyecto europeo de investigación Innovative Solutions to Acquire Learning to Learn/INSTALL ...
-
Libro
Higher Education, Employability and Transitions to the Labour Market
(EMPLOY Project : Universidad de Sevilla, 2018) -
Ponencia
Profiles and opinions of disadvantaged students starting a narrative course to promote learning to learn in the context of a transnational project
(2013)The frame for this paper is a European funded project which aims to prevent university drop-out of students who need ...
-
Ponencia
Utilización y valoración de los servicios de orientación desde la perspectiva de los universitarios
(2015)Las universidades, tanto a nivel internacional como nacional contemplan en sus estructuras organizativas servicios de apoyo ...