Buscar
Mostrando ítems 1-6 de 6
Artículo
Fandom-generated content: An approach to the concept of `fanadvertising’
(2013)
The most appropriate term to define the current communication environment seems to be “hybridization”. Thus, halfway between fandom and User Generated Content, there are productions created by fandom. In this process of ...
Artículo
Artículo
El hito urbano como mensaje: Arquitectura, comunicación y valores corporativos
(Universidad Autónoma de Barcelona, 2013)
Desde sus orígenes, la arquitectura se ha puesto al servicio de quienes ostentan el poder con el objetivo de comunicar su posición autoritaria respecto al resto de ciudadanos. Esta tradición fue pos ...
Artículo
Identity, politics and authentic leadership. Spanish youngsters’ perceptions of J. L. Rodríguez Zapatero and M. Rajoy
(2013)
This article presents a framework for the analysis of audience’s perceptions about political leaders. Specifically, we focus on the perceptions of two Spanish leaders: José Luis Rodríguez Zapatero, the former ...
Artículo
Narrating the Political Hero. The Construction of the Fictional Political Leader in the Obama Era
(Aalborg University Press, 2013)