Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Ponencia
Las mujeres de la 3ª edad ante la compra online
(2012)
La tercera edad y el género femenino se consideran variables determinantes del riesgo de exclusión social de la población en lo relativo al uso de las nuevas tecnologías. Esto ha incidido en una creciente preocupación ...
Ponencia
Users’ perception of visual design and usefulness of a web-based educational tool
(2012)
Our research has become increasingly aware of the relevance of visual design in understanding learners’ attitudes towards the use of virtual tools. Likewise, perceived usefulness is an essential antecedent of the cumulative ...
Artículo
A study of consumer preferences for e-retailers’ attributes: an application of conjoint analysis
(North American Institute of Science and Information Technology (NAISIT), 2012)
The aim of this work is to determine and analyse consumer preferences regarding the profiles of an e-retailer’s web page. Two types of products are examined, a pleasure trip and a laptop computer, to test whether there ...
Ponencia
Tipología de compradores online mayores de 55 años.
(Universidade de Tras-os-Montes e Alto Douro, 2012)
La edad se considera una de las variables determinantes del riesgo de exclusión social de la población, especialmente con relación al uso de las nuevas tecnologías en general y de Internet en particular. Esto ha incidido ...