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Ponencia
Diferencias de género entre jóvenes universitarios en el uso y aceptación de las redes sociales online
(2013)
Las redes sociales online se han convertido en los últimos años, y a un ritmo vertiginoso, en parte de la realidad diaria de los internautas. Las empresas también emplean las redes sociales, como una vía de comunicación ...
Ponencia
A study of consumer preferences for e-retailers’ attributes: an application of conjoint analysis
(WSEAS - World Scientific and Engineering Academy and Society, 2011)
The aim of this paper is to determine and analyse consumer preferences regarding the profiles of an e-retailer’s website. Two types of products are examined to test whether there are differences in the individuals’ preferences. ...
Ponencia
La elección de servicios turísticos online por los usuarios mayores de 55 años. Segmentación mediante clases latentes.
(ESIC, 2011)
El objetivo de este trabajo es determinar y analizar las preferencias de los usuarios mayores de 55 años acerca de las características relevantes en su elección entre diferentes e-retailers que ...
Artículo
A study of consumer preferences for e-retailers’ attributes: an application of conjoint analysis
(North American Institute of Science and Information Technology (NAISIT), 2012)
The aim of this work is to determine and analyse consumer preferences regarding the profiles of an e-retailer’s web page. Two types of products are examined, a pleasure trip and a laptop computer, to test whether there ...