- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Listar Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing) por autor
Listar Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing) por autor "Jiménez Jiménez, Daniel"
Mostrando ítems 1-2 de 2
-
Informe
Analyzing an absorptive capacity: unlearning context and information sistem capabilities as catalysts for innovativeness
Cepeda-Carrión, Gabriel; Cegarra-Navarro, Juan Gabriel; Jiménez Jiménez, Daniel (2010)This study examines the impact of a company’s unlearning context and information system (IS) capabilities on the company’s ...
-
Artículo
Linking unlearning with innovation through organizational memory and technology
Jiménez Jiménez, Daniel; Cepeda-Carrión, Gabriel; Cegarra Navarro, Juan Gabriel (2010)While the information technologies provide organizational members with explicit concepts, such as writing instruction ...