- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Listar Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing) por autor
Listar Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing) por autor "Gálvez Ruiz, Pablo"
Mostrando ítems 1-2 de 2
-
Artículo
Exploring fitness centre consumer loyalty: differences of non-profit and low-cost business models in Spain
García Fernández, Jerónimo; Gálvez Ruiz, Pablo; Vélez Colón, Luisa; Ortega Gutiérrez, Jaime; Fernández Gavira, Jesús (Taylor & Francis, 2018)A number of studies have placed at the forefront variables that predict the loyalty of clients in fitness centres. In ...
-
Artículo
The Relationship between Technological Capabilities and Organizational Impact: Direct and Indirect Routes for Employed and Self-Employed Personal Fitness Trainers
García Fernández, Jerónimo; Gálvez Ruiz, Pablo; Bohórquez Gómez-Millán, María Rocío; Grimaldi Puyana, Moisés; Cepeda Carrión, Ignacio Francisco (MDPI, 2020)The purpose of this study was to investigate the relationships between technological capabilities, individual impact, ...