Show simple item record

dc.contributor.advisorHernández-Santaolalla, Víctores
dc.creatorVélez Romero, Elenaes
dc.date.accessioned2019-12-02T10:36:50Z
dc.date.available2019-12-02T10:36:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationVélez Romero, E. (2019). El exitOTe de la readaptación de las estrategias transmedia en el reality show. (Trabajo Fin de Grado Inédito). Universidad de Sevilla, Sevilla.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/90657
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectOperación Triunfoes
dc.subjectOTes
dc.subjectReality showes
dc.subjectEstrategias transmediaes
dc.subjectTelevisiónes
dc.subjectRedes socialeses
dc.subjectYouTubees
dc.titleEl exitOTe de la readaptación de las estrategias transmedia en el reality showes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.description.degreeUniversidad de Sevilla. Grado en Publicidad y Relaciones Públicases
idus.format.extent80 p.es

FilesSizeFormatViewDescription
TFG ELENA VÉLEZ ROMERO 2018-20 ...2.626MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional