Show simple item record

dc.contributor.advisorNúñez Cubero, Luises
dc.creatorPeñalver Gómez, Casildaes
dc.date.accessioned2019-04-24T07:00:29Z
dc.date.available2019-04-24T07:00:29Z
dc.date.issued1981
dc.identifier.citationPeñalver Gómez, C. (1981). El concepto de significación: análisis de su problemática desde una perspectiva didáctico-pedagógica. (Tesis Doctoral Inédita). Universidad de Sevilla, Sevilla.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/85889
dc.descriptionAutora fallecida.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEl concepto de significación: análisis de su problemática desde una perspectiva didáctico-pedagógicaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativaes
idus.format.extent197 p.es

FilesSizeFormatViewDescription
Peñalver Gomez, Casilda.pdf136.5MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional