Show simple item record

Presentation

dc.creatorGonzález Monteagudo, Josées
dc.date.accessioned2018-01-15T10:41:38Z
dc.date.available2018-01-15T10:41:38Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.citationGonzález Monteagudo, J. (1996). La comprensión de los profesores en sus contextos. Triangulación de técnicas, de escenarios y de sujetos. En ECER96.European Conference on Educational Research Sevilla, España: Universidad de Sevilla.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/69018
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversidad de Sevillaes
dc.relation.ispartofECER96.European Conference on Educational Research (1996),
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectProfesoreses
dc.titleLa comprensión de los profesores en sus contextos. Triangulación de técnicas, de escenarios y de sujetoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/submittedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Teoría e Historia de la Educación y Pedagogía Sociales
idus.format.extent13 p.es
dc.eventtitleECER96.European Conference on Educational Researches
dc.eventinstitutionSevilla, Españaes
dc.relation.publicationplaceSevilla, Españaes

FilesSizeFormatViewDescription
1996h es pap ECER96 TriangProfs ...124.8KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional