Show simple item record

Final Degree Project

dc.contributor.advisorRamos-Serrano, Marinaes
dc.creatorRosado Pizarraya, Sandra Maríaes
dc.date.accessioned2017-07-26T11:32:31Z
dc.date.available2017-07-26T11:32:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationRosado Pizarraya, S.M. (2017). Aproximación al personal branding. Construcción de la marca personal Sandra Rosado. (Trabajo Fin de Grado Inédito). Universidad de Sevilla, Sevilla.
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/63246
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectPersonal brandinges
dc.subjectPublicidades
dc.subjectRelaciones Públicases
dc.titleAproximación al personal branding. Construcción de la marca personal Sandra Rosadoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.description.degreeUniversidad de Sevilla. Grado en Publicidad y Relaciones Públicases
idus.format.extent64 p.es

FilesSizeFormatViewDescription
TFG SANDRA ROSADO-compressed(1).pdf3.491MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional