Show simple item record

Presentation

dc.creatorFarré Ribes, Martaes
dc.creatorLozano Cabedo, Carmenes
dc.creatorAguilar Criado, Encarnaciónes
dc.date.accessioned2016-12-01T12:20:33Z
dc.date.available2016-12-01T12:20:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationFarré Ribes, M., Lozano Cabedo, C. y Aguilar Criado, E. (2016). La marca de calidad como apuesta colectiva y motor de transformaciones rurales. Universidad de Sevilla. SEJ418: Territorio, Cultura y Desarrollo.Recuperado de
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/49524
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleLa marca de calidad como apuesta colectiva y motor de transformaciones ruraleses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Antropología Sociales
dc.relation.projectIDCSO2013- 42468-Pes
dc.contributor.groupUniversidad de Sevilla. SEJ418: Territorio, Cultura y Desarrolloes
idus.format.extent1 p.es
dc.eventtitleXII Congreso Español de Sociologíaes
dc.eventinstitutionGijónes
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/49524

FilesSizeFormatViewDescription
2016-La marca de calidad como ...14.38KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional