Show simple item record

Article

dc.creatorSánchez Lissen, Encarnaciónes
dc.date.accessioned2016-10-10T09:22:27Z
dc.date.available2016-10-10T09:22:27Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationSánchez Lissen, E. (2009). ¿Por qué elegimos ser profesores?. Diálogo familia colegio, 281, 23-30.
dc.identifier.issn1576-1223es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/47272
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherFundación Loyolaes
dc.relation.ispartofDiálogo familia colegio, 281, 23-30.
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectProfesoreses
dc.subjectElección de profesiónes
dc.title¿Por qué elegimos ser profesores?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Teoría e Historia de la Educación y Pedagogía Sociales
idus.format.extent8 p.es
dc.journaltitleDiálogo familia colegioes
dc.publication.issue281es
dc.publication.initialPage23es
dc.publication.endPage30es
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/47272

FilesSizeFormatViewDescription
Porque elegimos ser profesores ...330.4KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional