• Artículo
      Icon

      A New Tool for the Teaching of Graph Theory: Identification of Commognitive Conflicts 

      Gavilán Izquierdo, José María; Gallego Sánchez, Inés Magdalena; González Herrera, Antonio; Puertas, María Luz (Teaching Research NYC MODEL, 2022)
      MATHEMATICS TEACHING RESEARCH JOURNAL 186 SUMMER 2022 Vol 14 no 2 This content is covered by a Creative Commons license, ...
    • Artículo
      Icon

      Analizando perfiles de reconocimiento en teoría de grafos 

      González Herrera, Antonio; Gallego Sánchez, Inés Magdalena; Gavilán Izquierdo, José María; Puertas, María Luz (Universidad Autónoma de Barcelona, 2022-11-03)
      En este trabajo exploramos las habilidades de reconocimiento en teoría de grafos que poseen estudiantes universitarios ...
    • Artículo
      Icon

      Characterizing levels of reasoning in graph theory 

      González Herrera, Antonio; Gallego Sánchez, Inés Magdalena; Gavilán Izquierdo, José María; Puertas, María Luz (Modestum, 2021)
      This work provides a characterization of the learning of graph theory through the lens of the van Hiele model. For this ...
    • Artículo
      Icon

      Proof levels of graph theory students under the lens of the Van Hiele model 

      González Herrera, Antonio; Manero, Víctor; Arnal-Bailera, Alberto; Puertas, María Luz (Taylor and Francis Online, 2022-10-12)
      This work is devoted to exploring proof abilities in Graph Theory of undergraduate students of the Degree in Computer ...