Show simple item record

Presentation

dc.creatorOrtega Pérez, Ana María
dc.creatorSuárez-Romero, Miriam
dc.date.accessioned2016-03-23T11:26:02Z
dc.date.available2016-03-23T11:26:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-84-9085-698-7es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/38969
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherDykinson
dc.relation.ispartofDesafíos éticos de la comunicación en la era digital : III Congreso Internacional de Ética de la Comunicación, libro de actas (pp. 431-442)es
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEl Países
dc.subjectIgualdad de géneroes
dc.subjectMedios digitaleses
dc.subjectOpiniónes
dc.subjectAutoría periodísticaes
dc.titleLa mujer como creadora de opinión : el caso de El Países
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.relation.publicationplaceSevilla
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/38969

FilesSizeFormatViewDescription
Pages from LIBRO_ACTAS_3ICME_r ...904.3KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional