Show simple item record

Presentation

dc.creatorGuadarrama Rico, Luis Alfonso
dc.creatorSuárez Villegas, Juan Carlos
dc.date.accessioned2016-03-18T10:16:46Z
dc.date.available2016-03-18T10:16:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-84-9085-698-7es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/38799
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherDykinson
dc.relation.ispartofDesafíos éticos de la comunicación en la era digital : III Congreso Internacional de Ética de la Comunicación, libro de actas (pp. 72-78)es
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectDeontología de la comunicaciónes
dc.subjectComunicaciónes
dc.titleBreves notas en torno a la deontología de la comunicaciónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Metafísica y Corrientes Actuales de la Filosofía, Ética y Filosofía Políticaes
dc.relation.publicationplaceSevilla
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/38799

FilesSizeFormatViewDescription
Pages from LIBRO_ACTAS_3ICME_r ...809.2KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional