Show simple item record

dc.creatorSantín Durán, Marina
dc.date.accessioned2016-02-18T12:39:59Z
dc.date.available2016-02-18T12:39:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-84-472-1154-8es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/35153
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversidad de Sevillaes
dc.relation.ispartofIX Congreso Iberoamericano de Comunicación: Ibercom 06: Iberoamérica : comunicación, cultura y desarrollo en la era digital. Francisco Sierra Caballero (coordinador) (12 p.). Sevilla: Universidad de Sevillaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectPeriodismoes
dc.subjectPublicidades
dc.subjectPrisaes
dc.subjectEl Países
dc.titleEstrategias de promoción de los grupos multimedia en la era digital : el caso de Prisa en El Países
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/35153

FilesSizeFormatViewDescription
Flash6.pdf5.285MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional