Show simple item record

Book

dc.contributor.editorSuárez Villegas, Juan Carlos
dc.date.accessioned2016-02-11T11:17:49Z
dc.date.available2016-02-11T11:17:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbne 978-84-6765-833-0es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/34567
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.relation.ispartofSevilla : Eduforaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectÉticaes
dc.subjectComunicaciónes
dc.titleLa ética de la comunicación a comienzos del siglo XXI : (libro de actas del I Congreso Internacional de Ética de la Comunicación)es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookes
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Metafísica y Corrientes Actuales de la Filosofía, Ética y Filosofía Políticaes
idus.format.extent1381 p.
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/34567

FilesSizeFormatViewDescription
libro-actas-congreso-etica-com ...11.26MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional