Listar Informes (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) por autor
- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Informes (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing))
- Listar Informes (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) por autor
- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Informes (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing))
- Listar Informes (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) por autor
Listar Informes (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) por autor "Cegarra-Navarro, Juan Gabriel"
Mostrando ítems 1-2 de 2
-
Informe
Analyzing an absorptive capacity: unlearning context and information sistem capabilities as catalysts for innovativeness
Cepeda-Carrión, Gabriel; Cegarra-Navarro, Juan Gabriel; Jiménez Jiménez, Daniel (2010)This study examines the impact of a company’s unlearning context and information system (IS) capabilities on the company’s ...
-
Informe
Organizational unlearning context fostering learning for customer capital through time: lessons from smes in the telecommunications industry
Wensley, Anthony K. P.; Leal Millán, Antonio Genaro; Cepeda-Carrión, Gabriel; Cegarra-Navarro, Juan Gabriel (2010)In situations where organizations and their members face changing environments it is necessary that old knowledge represented ...