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Ponencia

dc.creatorFernández Gómez, Jorge David
dc.creatorGarcía Candón, Paloma
dc.date.accessioned2015-12-15T08:18:14Z
dc.date.available2015-12-15T08:18:14Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1138-3305es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/31942
dc.description.abstractThis job is landing as a proximity to advertising structures from several ways: new technologies, new outline strategies, new consumer profiles and new offer of formats. By this meaning, our objective is to re-define the structures and methodologies of the advertising activity above all changes and latest arrivals.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversidad Ramón Llull.
dc.relation.ispartofLa metamorfosis del espacio mediático. V Congreso Internacional Comunicación y Realidad (pp. 719-727).es
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFormatos publicitarioses
dc.subjectNuevas tecnologíases
dc.subjectComunicación audiovisuales
dc.subjectPublicidad
dc.titleNuevas tecnologías, hibridación de formatos y cambios en la estructura publicitaria: redefiniendo el oficio publicitarioes
dc.title.alternativeNew technologies, mixed formats and changes on the advertising structures: to redefine the advertising job.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/31942

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