Show simple item record

Final Degree Project

dc.contributor.advisorRamos-Serrano, Marinaes
dc.creatorMilla del Pino, Adriano Gonzaloes
dc.date.accessioned2023-02-21T08:20:21Z
dc.date.available2023-02-21T08:20:21Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.citationMilla del Pino, A.G. (2022). Celebrity Endorsement en el Kpop. El caso de Jennie. (Trabajo Fin de Grado Inédito). Universidad de Sevilla, Sevilla.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/142817
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent65 p.es
dc.language.isospaes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectKpopes
dc.subjectJenniees
dc.subjectCelebrity Endorsementes
dc.titleCelebrity Endorsement en el Kpop. El caso de Jenniees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.description.degreeUniversidad de Sevilla. Grado en Publicidad y Relaciones Públicases
dc.publication.endPage64es

FilesSizeFormatViewDescription
PUB_MILLADELPINO_TFG.pdf6.152MbIcon   [PDF] View/Open   TFG

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional