Show simple item record

Article

dc.creatorCabero Almenara, Julioes
dc.date.accessioned2014-11-27T11:32:42Z
dc.date.available2014-11-27T11:32:42Z
dc.date.issued1987es
dc.identifier.citationCabero Almenara, J. (1987). Perspectiva histórica de la tecnología educativa: ciencias que la fundamentan. Cuestiones pedagógicas, 4, 131-140.es
dc.identifier.issn0213-1269es
dc.identifier.otherhttp://institucional.us.es/revistas/cuestiones/4_5/art_12.pdfes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/14257
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.relation.ispartofCuestiones pedagógicas, 4, 131-140.es
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Españaes
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.titlePerspectiva histórica de la tecnología educativa: ciencias que la fundamentanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativaes
dc.journaltitleCuestiones pedagógicases
dc.publication.issue4es
dc.publication.initialPage131es
dc.publication.endPage140es
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/14257

FilesSizeFormatViewDescription
file_1.pdf3.765MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España