idUS
Depósito de Investigación
Universidad de Sevilla
| | | |
  • Español
Login | Contact | Help | Biblioteca US |
  • Español
 
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of idUSCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agenciesAward-winning thesesAuthor profiles USThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agencies

Services

My AccountLoginDeposit your workApplication to deposit in idUSRequest the deposit to the LibraryMore info

Discover

AuthorCarrera, Pablo (1)Cortés Vega, María Dolores (1)García Moya, Irene (1)Hidalgo García, María Victoria (1)Jiménez García, Lucía (1)Melero Aguilar, Noelia (1)Moreno Maldonado, Concepción (1)Moreno Rodríguez, María del Carmen (1)Morgado Camacho, Beatriz María (1)Paniagua Infantes, Carmen Elisa (1)... View MoreSubjectEducación inclusiva (1)Educación superior (1)Estudiantes con discapacidad (1)Formación del profesorado (1)TIC (1)... View MoreDate Issued
2016 (3)
Funding agency
Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO). España (3)
Universidad de Sevilla (1)Has file(s)Yes (3)

Policies

Institutional statementBerlin DeclarationidUS Policies

Gatherers

RecolectaOpenAIRE
HispanaEuropeana
Google AcadémicoBase
OAIsterCORE
DART-Europe E-theses PortalLA Referencia

Links of interest

Sherpa/RomeoDulcinea
OpenDOARCreative Commons

Share

 
Search 
  •   idUS
  • Investigación
  • Ciencias Sociales y Jurídicas
  • Psicología Evolutiva y de la Educación
  • Search
  •   idUS
  • Investigación
  • Ciencias Sociales y Jurídicas
  • Psicología Evolutiva y de la Educación
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Article
Icon

La incorporación de prácticas basadas en evidencias en el trabajo con familias: los programas de promoción de parentalidad positiva 

Jiménez García, Lucía; Hidalgo García, María Victoria (Universidad de Cádiz, Universidad de Córdoba, Universidad de Huelva, Universidad de Sevilla, Colegio Oficial de Psicología de Andalucía Occidental, 2016)
La incorporación de la parentalidad positiva al trabajo con familias ha supuesto la adopción de un enfoque de intervención proactivo y capacitador, desde el que se reconoce la pluralidad de formas en el ejercicio de la ...
Presentation
Icon

Retos tecnológicos en la Educación Superior. La formación del profesorado en atención a los estudiantes con discapacidad 

Perera Rodríguez, Víctor Hugo; Melero Aguilar, Noelia; Morgado Camacho, Beatriz María; Cortés Vega, María Dolores (Asociación Interdisciplinar de Investigación Educativa (AMIE), 2016)
Esta comunicación se basa en una investigación llevada a cabo en una universidad española cuyo propósito era estudiar, desde las reflexiones de estudiantes con discapacidad, cuáles eran las barreras y ayudas identificadas ...
Presentation
Icon

Positive health in adopted, fostered, institutionalized and community adolescents: a comparative analysis : [póster] 

Paniagua Infantes, Carmen Elisa; Moreno Rodríguez, María del Carmen; Carrera, Pablo; Ramos Valverde, Pilar; García Moya, Irene; Moreno Maldonado, Concepción (2016)
  • About idUS
  • Deposit your work
  • Services
  • Distribution License
  • FAQS
  • idUS in figures
Universidad de Sevilla
  • idUS is a DSpace implementation and is managed by Biblioteca de la Universidad de Sevilla.
  • Last update: 20 April 2022.
Contact  |  Help
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional License.
Creative Commons LicenseLevel AA conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0Logo Crue
Copyright © 2015. idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla.
     

     

    This website only uses cookies for technical purposes, it does not receive or transfer personal data from users without their consent.  More information.

    Accept