- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
- Listar Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación por autor
Listar Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación por autor "Aires, María Luisa Lebres"
Mostrando ítems 1-4 de 4
-
Artículo
Cultural-historical perspective in Spain and Portugal: developing theoretical and methodological approaches
Mata Benítez, Manuel de La; Aires, María Luisa Lebres; Santamaría Santigosa, Andrés; Rebollo Catalán, María Ángeles; Cubero Pérez, Mercedes; García Pérez, Rafael (Taylor & Francis, 2020)Cultural-historical research has had a relevant presence in Spain and, to a lesser extent, in Portugal, since the 1970s. ...
-
Artículo
Feminist trends in distance and hybrid higher education: a scoping review
Jiménez Cortés, Rocío; Aires, María Luisa Lebres (SpringerOpen, 2021)Higher distance education models can be described from the theoretical and practical foundation of feminist pedagogy. ...
-
Artículo
Para un estudio de las aportaciones de Mijail Bajtin a la teoría sociocultural una aproximación educativa
Rebollo Catalán, María Ángeles; Pablos Pons, Juan de; Aires, María Luisa Lebres (Ministerio de Educación, Cultura y Deporte español, 1999)Este trabajo trata de abrir camino, en el ámbito psicopedagógico, a una perspectiva o enfoque de gran interés: la teoría ...
-
Ponencia
Women In Online Social Networks: Meanings And Experiences Of Use In Their Daily Lifes
Rebollo Catalán, María Ángeles; Aires, María Luisa Lebres; García Pérez, Rafael; Jiménez Cortés, Rocío (European Science Education Research Association, 2014)