- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Economía Aplicada III
- Artículos (Economía Aplicada III)
- Listar Artículos (Economía Aplicada III) por autor
Listar Artículos (Economía Aplicada III) por autor "Sánchez Franco, Manuel Jesús"
Mostrando ítems 1-4 de 4
-
Artículo
Antecedentes sociales y psicológicos del compromiso comunitario. Un análisis del comportamiento del usuario de una red social de relaciones
Sánchez Franco, Manuel Jesús; Buitrago Esquinas, Eva María; Hernández Mogollón, José Manuel (Elsevier, 2012)El apoyo comunitario percibido y la calidad de las relaciones son un medio apropiado para explicar el éxito de las ...
-
Artículo
Effects of Users Familiarity and Trust on Perceived Community Support
Sánchez Franco, Manuel Jesús; Roldán Salgueiro, José Luis; Leal Rodríguez, Antonio Luis; Buitrago Esquinas, Eva María; Velicia Martín, Félix Antonio (Academic World Education & Research Center, 2013)The growing use of social network sites raises the question of what encourages members to create and foster perceived ...
-
Artículo
How to intensify the individual’s feelings of belonging to a social networking site? Contributions from community drivers and post-adoption behaviours
Sánchez Franco, Manuel Jesús; Buitrago Esquinas, Eva María; Yñíguez Ovando, Rocío (Emerald, 2012)Purpose – This paper aims to test an interaction effects model that includes perceived community support, community ...
-
Artículo
What drives social integration in the domain of social network sites? Examining the influences of relationship quality and stable and dynamic individual differences
Sánchez Franco, Manuel Jesús; Buitrago Esquinas, Eva María; Yñíguez Ovando, Rocío (Emerald, 2015)Purpose – The purpose of this paper is twofold. First, the study aims to investigate the effects of personal innovativeness ...