- idUS
- Listar por autor
Listar por autor "Rendón Romero, Sara Isabel"
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
Tesis Doctoral
Bilingual Literacy in Early Childhood Education and Primary Education: The Jolly Phonics Method
Rendón Romero, Sara Isabel (2019-07-04)This thesis presents research into Spanish pupils’ literacy development in English and Spanish. In recent years this has ...
-
Trabajo Fin de Grado
El fomento de la lectura a través de las tertulias literarias dialógicas en centros comunidad de aprendizaje
Ramón Álvarez, Aida (2023)El descenso del hábito lector entre las nuevas generaciones como consecuencia del incremento del uso de las nuevas ...
-
Artículo
La lectura de palabras: la influencia del procesamiento fonológico y del método lectoescritor
Rendón Romero, Sara Isabel; García Jiménez, Eduardo; Navarro Pablo, Macarena (Universidad de Sevilla, 2019)Phonological awareness and teaching methods implemented in the classroom can influence the development of early reading ...
-
Trabajo Fin de Grado
Un mundo de géneros literarios que explorar: fomento del hábito lector para el alumnado con TDAH
Aguado Montero, Marta (2023) -
Artículo
The biliteracy process in Primary Education: teachers and parents’ perceptions on the use of phonic methods to develop emergent biliteracy skills
Rendón Romero, Sara Isabel; Navarro Pablo, Macarena; García Jiménez, Eduardo (Universidad de Sevilla, 2019-12-30)The type of method used inside the classroom to work on biliteracy skills can influence children’s development and their ...
-
Artículo
Using phonics to develop the emergent English literacy skills of Spanish learners
Rendón Romero, Sara Isabel; Navarro Pablo, Macarena; García Jiménez, Eduardo (Universidad de Granada, 2021)Phonics is well established in the English-speaking world, but to date it has been implemented to only a limited extent ...