• Artículo
      Icon

      An Example of Connections between the Mathematics Teacher’s Conceptions and Specialised Knowledge 

      Aguilar González, Álvaro; Muñoz Catalán, María Cinta; Carrillo, José (Modestum, 2018)
      The motivation for this study is to understand the professional knowledge that a teacher displays in her classroom when ...
    • Capítulo de Libro
      Icon

      El conocimiento especializado del profesor de infantil desde el aula de matemáticas 

      Muñoz Catalán, María Cinta; Joglar Prieto, Nuria; Ramírez García, Mónica; Escudero Domínguez, Ana María; Aguilar González, Álvaro; Ribeiro, M. (Ediciones Universidad de Salamanca, 2019)
      Con el objetivo de avanzar en la comprensión de la naturaleza y contenido del conoci- miento del profesor de Educación ...
    • Artículo
      Icon

      The mathematics teacher's specialised knowledge (MTSK) model 

      Carrillo Yáñez, José; Climent, Nuria; Montes, Miguel; Contreras, Luis C.; Flores Medrano, Eric; Escudero Ávila, Dinazar; Vasco, Diana; Rojas, Nielka; Flores, Pablo; Aguilar González, Álvaro; Ribeiro, Miguel; Muñoz Catalán, María Cinta (Taylor and Francis Online, 2018)
      This paper presents the Mathematics Teacher’s Specialised Knowledge (MTSK) model. It acknowledges earlier contributions ...