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Mostrando ítems 1-8 de 8
Artículo
Estudio de los motivos de abandono en clientes de centros de fitness low-cost
(Servicio de Publicaciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2017)
Capítulo de Libro
Pequeñas empresas de gestión de actividades de los gimnasios y de gestión de instalaciones deportivas en España: Comparativa
(Servicio de Publicaciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2017)
Artículo
Intentions of entrepreneurship in sports science higher education: gender the moderator effect
(2019)
Purpose – The purpose of this paper is to understand the current relationship between factors such as desire and viability and entrepreneurial intention, using the Business Event Model as a point of analysis, as well ...
Artículo
An analysis of new social fitness activities: loyalty in female and male CrossFit users
(Taylor and Francis Online, 2020)
CrossFit is a type of high-intensity functional exercise programme in which a type of philosophy of life and competitive sport take place together. This product is created for all kinds of people and interrelates with a ...
Capítulo de Libro
Evolución, perfil y comparativa de las grandes empresas de gestión de actividades de los gimnasios y de gestión de instalaciones deportivas en España
(Servicio de Publicaciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2017)
Artículo
Importance-Performance Matrix Analysis (IPMA) to Evaluate Servicescape Fitness Consumer by Gender and Age
(MDPI, 2020)
The fitness sector has always been linked to the analysis of the loyalty of its consumers. Different studies have shown the importance of sports service and human resources for greater customer loyalty. However, few works ...
Capítulo de Libro
Características de las organizaciones deportivas en Andalucía
(Servicio de Publicaciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2017)
Capítulo de Libro
Análisis del engagement en clientes de centros de fitness
(Servicio de Publicaciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2017)