idUS
Depósito de Investigación
Universidad de Sevilla
| | | |
  • Español
Login | Contact | Help | Biblioteca US |
  • Español
 
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of idUSCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agenciesAward-winning thesesAuthor profiles USThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agencies

Services

My AccountLoginDeposit your workApplication to deposit in idUSRequest the deposit to the LibraryMore info

Discover

AuthorGordillo Álvarez, Inmaculada (1)Pineda, Antonio (1)Rey, Juan (1)Rubio-Hernández, María del Mar (1)Toledo Aral, Sergio (1)Subject
Mitos (2)
Medios de comunicación de masas (1)Publicidad (1)Televisión (1)... View MoreDate Issued2015 (1)2017 (1)Has file(s)Yes (2)

Policies

Institutional statementBerlin DeclarationidUS Policies

Gatherers

RecolectaOpenAIRE
HispanaEuropeana
Google AcadémicoBase
OAIsterCORE
DART-Europe E-theses PortalLA Referencia

Links of interest

Sherpa/RomeoDulcinea
OpenDOARCreative Commons

Share

 
Search 
  •   idUS
  • Trabajos Académicos
  • Tesis Doctorales
  • Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
  • Search
  •   idUS
  • Trabajos Académicos
  • Tesis Doctorales
  • Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
PhD Thesis
Icon

El quiz show, un subgénero de entretenimiento televisivo regido por la historia arquetípica del viaje del héroe. Estudio de casos 

Toledo Aral, Sergio (2017-01-19)
En la nueva era digital con la aparición de términos como Social TV, Smart TV, Transmedia… y la incorporación de segundas y terceras pantallas al universo audiovisual, la presencia de los quiz shows sigue teniendo importancia ...
PhD Thesis
IconIcon

Análisis del mito de Narciso en el discurso publicitario 

Rubio-Hernández, María del Mar (2015-12-22)
La presente tesis doctoral tiene como principal objetivo analizar de qué forma el mito de Narciso está presente en un discurso de carácter persuasivo como la publicidad. Con este estudio, centrado en el análisis de los ...
  • About idUS
  • Deposit your work
  • Services
  • Distribution License
  • FAQS
  • idUS in figures
Universidad de Sevilla
  • idUS is a DSpace implementation and is managed by Biblioteca de la Universidad de Sevilla.
  • Last update: 20 April 2022.
Contact  |  Help
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional License.
Creative Commons LicenseLevel AA conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0Logo Crue
Copyright © 2015. idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla.
     

     

    This website only uses cookies for technical purposes, it does not receive or transfer personal data from users without their consent.  More information.

    Accept