idUS
Depósito de Investigación
Universidad de Sevilla
| | | |
  • Español
Login | Contact | Help | Biblioteca US |
  • Español
 
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of idUSCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agenciesAuthor profiles USThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsFunding agencies

Services

My AccountLoginRegisterDeposit your workApplication to deposit in idUSRequest the deposit to the LibraryMore info

Discover

Author
Luque Ortiz, Sergio (2)
Pérez Curiel, Concha (2)SubjectCalidad (2)
Companies (2)
Fashion (2)
Grupos de poder (2)
Infoxicación (2)
Intoxication (2)
Media (2)
Medios de comunicación (2)
Moda (2)Audience (1)... View MoreDate Issued2014 (2)Has file(s)Yes (2)

Policies

Institutional statementBerlin DeclarationidUS Policies

Gatherers

RecolectaOpenAIRE
HispanaEuropeana
BaseOAIster
Google AcadémicoMicrosoft Academic

Links of interest

Sherpa/RomeoDulcinea
OpenDOARCreative Commons

Share

 
Search 
  •   idUS
  • Investigación
  • Ciencias Sociales y Jurídicas
  • Periodismo II
  • Search
  •   idUS
  • Investigación
  • Ciencias Sociales y Jurídicas
  • Periodismo II
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Icon

La infoxicación de los grupos de poder en las publicaciones de moda : análisis de la contaminación de grandes empresas en los medios de comunicación [Presentation]

Luque Ortiz, Sergio; Pérez Curiel, Concha (Ladecom, Facultad de Comunicación, Universidad de Sevilla, 2014)
La moda no podría entenderse sin la comunicación. Las revistas especializadas viven un momento de infoxicación motivado por las presiones ejercidas desde los grupos de poder. Las publicaciones de moda son algo más que ...
Icon

La Infoxicación de los grupos de poder en las publicaciones de moda. Análisis de calidad de contenidos en las revistas especializadas de moda: De Vogue América a Telva España [Article]

Pérez Curiel, Concha; Luque Ortiz, Sergio (Asociación de Estudios de Ciencias Sociales y Humanidades, 2014)
La moda no podría entenderse sin la comunicación. Las revistas especializadas viven un momento de infoxicación motivado por las presiones ejercidas desde los grupos de poder. La hipótesis de la investigación define la moda, ...
  • About idUS
  • Deposit your work
  • Services
  • Distribution License
  • FAQS
  • idUS in figures

Universidad de Sevilla
  • idUS is a DSpace version 6.2 implementation and is managed by Biblioteca de la Universidad de Sevilla
  • Last update: 18 January 2021
Contact  |  Help

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional License.

Logo CrueCreative Commons LicenseLevel AA conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0
Copyright © 2015. idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla.
     

     

    This website uses cookies to improve your user experience. If you continue browsing, we understand that you accept our terms of use.  More information.

    OK