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Mostrando ítems 1-8 de 8
Artículo
‘Follow the closing of the campaign on streaming’: The use of Twitter by Spanish political parties during the 2014 European elections
(Sage, 2018)
The results of the elections to the European Parliament of May 25, 2014 marked a before and an after for Spanish politics. This influential European campaign took place at a moment when internet use was well established ...
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La Realidad Aumentada como herramienta turística. Caso de estudio de la aplicación CulturAR de Priego de Córdoba
(Universidad de Alicante: Departamento de Comunicación y Psicología Social, 2023)
Este trabajo se basa en el estudio y análisis de la aplicación para teléfonos móviles CulturAR de Priego de Córdoba que permite al visitante, a través de la Realidad Aumentada, conocer las rutas y puntos de interés turísticos ...
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Speculative fiction and political ideologies: meanings given by the audience
(Universidad de Navarra: Servicio de Publicaciones, 2024)
Speculative fiction is based on one main question: what if? This paper addresses the question of how audiences interpret such interrogative. In particular, our main interest lies in knowing how the different political ...
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Female archetypes in car advertising. The case of Audi
(SAGE Publications, 2022)
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Normative and Audience Discourses on Public Service Journalism at a “Critical Juncture”: the Case of TVE in Spain
(2018)
The concept of journalism, its metatheory and, in particular, public service journalism is regulated by feedback between political models (legal and normative framework), academic precepts and social practices. Scant ...
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El branded podcast como nueva estrategia de contenido de marca. Análisis, tendencias y propuesta de clasificación
(EPI SCP, 2022)
El podcasting está de moda. La distribución de contenidos sonoros ha adquirido en los últimos tiempos un gran impulso a nivel personal, mediático y empresarial. En este contexto, las marcas han empezado a ver la oportunidad ...
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Making sense of genre : The logic of videogame genre organization
(2018)
Despite the importance that the dimension of genre holds in media studies, its very definition in the field of videogames is still a matter without consensus. This study intends to outline the logic that lies within the ...
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Imagen y representación de estereotipos y arquetipos en la ficción audiovisual televisiva española: de Cites a El Pueblo como casos de educomunicación en series
(Universidad de Alicante: Departamento de Comunicación y Psicología Social, 2023)
La ficción audiovisual ejerce un rol socializador que influye en la construcción de las identidades personales. La proyección de la ficción en la consolidación de nuevas representaciones es determinante en las sociedades ...