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Listar por autor "Cambra-Fierro, Jesús"
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Ponencia
Analysing relationship quality and its contribution to consumer relationship proneness
Cambra-Fierro, Jesús; Centeno, Edgar; Olavarría, Ana; Vázquez-Carrasco, Rosario (ESIC, 2017)Relationship marketing has been the dominant paradigm in the sphere of marketing in the last decades. However, aspects ...
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Ponencia
Diseño de una investigación basada en el análisis de casos: aplicaciones en las áreas de marketing y de organización de empresas
Polo Redondo, Yolanda; Cambra-Fierro, Jesús (Universidad de Sevilla, 2005)Una vez superados algunos de los perjuicios tradicionales respecto al estudio de casos como instrumento de investigación ...
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Ponencia
Importancia del tamaño de la empresa en la orientación a largo plazo de su función de aprovisionamiento: un análisis multimuestra en el sector agroalimentario español
Cambra-Fierro, Jesús (Universidad de Sevilla, 2005)El estudio de las relaciones que se establecen entre las empresas y sus proveedores resulta de gran interés y actualidad, ...
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Ponencia
Relationship quality as antecedent of customer relationship proneness: a cross-cultural study between Spain and Mexico
Cambra-Fierro, Jesús; Centeno, Edgar; Olavarría, Ana; Vázquez-Carrasco, Rosario (ESIC, 2017)Some factors such as the globalization and the development of information technologies are changing the dynamics of the ...
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Ponencia
The role of social effects and perceived risk in driving profitable online customer interactions
Cambra-Fierro, Jesús; Melero-Polo, Iguacel; Sesé, Javier (ESIC, 2017)The emergence of online channels has been of special relevance, as it has promoted a more active participation of consumers ...
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Ponencia
Towards a co-creation framework in the retail banking services industry: a cross-cultural analysis
Cambra-Fierro, Jesús; Grott, Emily; Pérez, Lourdes (ESIC, 2017)An underlying theme in modern marketing is the notion that value is not solely created within the boundaries of the firm, ...