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Artículo

dc.creatorElías Zambrano, Rodrigoes
dc.date.accessioned2018-07-12T10:37:17Z
dc.date.available2018-07-12T10:37:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationElías Zambrano, R. (2018). Digital advertising storytelling: consumer educommunication. IROCAMM: International Review Of Communication And Marketing Mix, 1, 32-44.
dc.identifier.issne 2605-0447es
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/77181
dc.description.abstractThis is a revision of the concept of digital storytelling to get a definition from a point of view of consumer educommunication. This is how new digital advertising storytelling can modify consumer roles and behaviors. So, in this text, we do a literature revision to explain the advantages of storytelling for digital marketing, the main common mistakes in digital advertising storytelling and what should a good storytelling strategy include. Besides, we make a description about media you have to use, the demand and growth of visual content and other digital marketing Trends for next years.es
dc.description.abstractEl presente texto es una revisión del concepto de storytelling para alcanzar una definición desde el punto de vista de la educomunicación del consumidor. Esto es: cómo el actual storytelling publicitario digital puede modificar los roles y comportamientos de los consumidores. De este modo, hacemos una revisión de la literatura para explicar las ventajas del storytelling para el marketing digital, los principales errores en el storytelling publicitario y que debería incluir una buena estrategia pensada por y para un storytelling. Asimismo, hacemos una descripción sobre los medios más adecuados para utilizar, así como la demanda y crecimiento del contenido visiaul y otras tendencias del marketing digital para los próximos años.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isoenges
dc.publisherUniversidad de Sevillaes
dc.relation.ispartofIROCAMM: International Review Of Communication And Marketing Mix, 1, 32-44.
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAdvertisinges
dc.subjectConsumeres
dc.subjectEducommunicationes
dc.subjectStorytelling.es
dc.subjectConsumidores
dc.subjectEducomunicaciónes
dc.subjectPublicidades
dc.titleDigital advertising storytelling: consumer educommunicationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.relation.publisherversionhttps://editorial.us.es/es/numero-1-2018es
dc.identifier.doi10.12795/IROCAMM.2018.i1.02es
idus.format.extent11es
dc.journaltitleIROCAMM: International Review Of Communication And Marketing Mixes
dc.publication.issue1es
dc.publication.initialPage32es
dc.publication.endPage44es

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