Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Artículo
The communication of social causes in times of Instagram. An analysis of its effect on society
(Universidad de Sevilla, 2020)
Social networks are configured as a key tool in the marketing and communication policies of non-governmental organizations (NGOs). It is also a very useful medium for anyone who wants to inform and raise awareness in ...
Artículo
Análisis de la imagen de España como destino turístico a partir de las redes sociales. El caso de Corea del Sur
(Universidad de Sevilla, 2020)
Hoy en día, las redes sociales y el electronic Word-of-mouth (eWOM) se han convertido en un elemento de vital importancia para la comunicación de los destinos turísticos. Además, cualquier destino, para poder seguir ...
Artículo
Tipos de product placement: una visión teórica
(Universidad de Sevilla, 2020)
La técnica publicitaria de product placement es una herramienta de comunicación comercial ligada al sector audiovisual casi desde sus inicios. A lo largo de todo este tiempo, se detecta una evidente evolución de la misma ...
Artículo
The social network as an instrument for the dissemination of the patrimonial and tourist values of the Louvre Museum
(Universidad de Sevilla, 2020)
The museums, wrapped in the digital space that currently exists, have found in the social network a useful and essential tool for the management of their own content, whether patrimonial, institutional or tourist. ...