Show simple item record

Chapter of Book

dc.creatorDíez de Castro, Emilio Pabloes
dc.creatorMartínez Torres, María del Rocíoes
dc.date.accessioned2016-04-28T08:28:06Z
dc.date.available2016-04-28T08:28:06Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/40562
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherSevilla :Confederación Empresarial Sevillanaes
dc.relation.ispartofLa economía sevillana al final del siglo XXes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleLa era del conocimiento y la aportación de la universidades
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartes
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)es
idus.format.extent12 p.es
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/40562

FilesSizeFormatViewDescription
la era del conocimiento.pdf3.740MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional