Mostrar el registro sencillo del ítem

Artículo

dc.creatorPorlán Ariza, Rafael 
dc.creatorRivero García, Ana 
dc.creatorMartín del Pozo, Rosa 
dc.date.accessioned2015-06-16T08:43:00Z
dc.date.available2015-06-16T08:43:00Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn2174-6486es
dc.identifier.issn0212-4521 (versión papel)es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/25540
dc.description.abstractIn a previous paper we discuss the theoretic and methodological framework which we have considered for studying the professional knowledge of the teachers. In this paper we present a review of some empirical studies with significance to the analysis of the scientific and didactic conceptions of the teachers. We also present a synthesis of the data obtained by the authors of these studies as well as of the most important conclusions.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.relation.ispartofEnseñanza de las Ciencias. Revista de Investigación y Experiencias Didácticas. 16(2), 271-288es
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleConocimiento Profesional y Epistemología de los Profesores, II: Estudios Empíricos y Conclusiones.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Socialeses
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/25540

FicherosTamañoFormatoVerDescripción
Conocimiento_profesional_y_epi ...99.56KbIcon   [PDF] Ver/Abrir  

Este registro aparece en las siguientes colecciones

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional