Show simple item record

Article

dc.contributorUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.creatorGarrido Lora, Manuel es
dc.date.accessioned2014-11-27T09:02:02Z
dc.date.available2014-11-27T09:02:02Z
dc.date.issued1996es
dc.identifier.citationGarrido Lora, M. (1996). Los efectos de la publicidad (Reseña). Questiones publicitarias, 5, 129-131.es
dc.identifier.issn1133-6870es
dc.identifier.otherhttp://www.maecei.es/pdf/n5/resenas/los_efectos_de_la_publicidad.pdfes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/13043
dc.language.isospaspa
dc.relation.ispartofQuestiones publicitarias, 5, 129-131.es
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleLos efectos de la publicidad (Reseña)es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.journaltitleQuestiones publicitariases
dc.publication.issue5es
dc.publication.initialPage129es
dc.publication.endPage131es
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/13043

FilesSizeFormatViewDescription
file_1.pdf284.0KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/